Wat houdt de spaaractie sparen voor het 2e toegangskaartje gratis van Albert Heijn in?
De spaaractie wordt georganiseerd door Albert Heijn. Van 14 augustus t/m 3 september 2017 (wk33 t/m 35) ontvangt u bij elke € 10,- aan boodschappen* een AH Uit-zegel die u op de spaarkaart dient te plakken. Bij een volle spaarkaart (5 zegels) kunt u op deze website uw toegangskaartjes kopen voor een uitje (kijk voor de ruim 300 deelnemende uitjes op de overzichtspagina). Door gebruik te maken van de promotiecode die u op de spaarkaart vindt is het toegangskaartje voor de 2e persoon gratis. U ontvangt na de online betaling een voucher die u kunt printen. Bij de toegangscontrole van de gekozen attractie dient u zowel uw volle spaarkaart als de voucher in te leveren.

*Dit bedrag is exclusief (door de wet) uitgesloten productgroepen (tabak, slijterijartikelen, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 1 jaar, beltegoedkaarten, vervoersbewijzen, waardebonnen, loten, postzegels, toegangskaarten en uit te keren statiegeld en emballage).


Kort het traject dat u moet doorlopen om gebruik te kunnen maken van deze actie:
1. Spaar 5 AH Uit-zegels bij de deelnemende winkels en plak ze op de spaarkaart.
2. Ga naar de website www.ahuitjes.nl en selecteer een leuk uitje.
3. Kies het aantal kaartjes dat u wilt bestellen, vul de promotiecode in die op de spaarkaart staat en reken af via iDEAL. Elk 2e toegangskaartje is gratis.  
4. In de mailbox ontvangt u per toegangskaartje een voucher. 
5. Print alle ontvangen vouchers uit en neem deze mee naar het uitje.
6. Bij de entree van het uitje dient per voucher voor het gratis 2e toegangskaartje (deze voucher is te herkennen aan de €0,-), een volle spaarkaart te worden ingeleverd voor toegang. Op 1 volle spaarkaart kunnen dus maximaal 2 personen naar binnen. Heeft u bijvoorbeeld 8 toegangskaartjes gekocht (waarvan er dus 4 gratis zijn), dient u 4 volle spaarkaarten in te leveren bij de entree van het betreffende uitje. 

Welke winkels doen er mee met de actie?
● Alle Albert Heijn winkels in Nederland doen mee aan deze spaaractie. 
● U ontvangt ook AH Uit-zegels indien u in de actieperiode in Nederland boodschappen via ah.nl bestelt (voor zowel thuisbezorging als ophalen bij een Albert Heijn Pick Up Point).
● AH to go winkels en de AH winkels in België zijn uitgesloten van deelname.

Tot wanneer kan ik gebruik maken van de korting op de uitjes?
De periode om uw volle spaarkaart te verzilveren op www.ahuitjes.nl loopt t/m 28 januari 2018. U heeft daarna nog genoeg tijd om naar het uitje toe te gaan, want de vouchers/volle spaarkaart(en) inleveren kan t/m 2 april 2018 (2e Paasdag).  Echter, sommige uitjes zijn eerder gesloten, dit staat dan duidelijk op de detailpagina van het betreffende uitje vermeld. Ook staat deze informatie op de voucher welke u in uw mailbox ontvangt na het maken van een reservering. Andere eventuele uitsluitingen van een specifiek uitje staan ook op uw voucher vermeld (bijvoorbeeld niet geldig in de herfstvakantie).

Wat neem ik mee naar een uitje?
Als u naar een uitje gaat dan neemt u het volgende mee:

1)      Uw volle spaarkaart(en)
2)      Uw uitgeprinte vouchers. Let op: per 2 vouchers dient u 1 volle spaarkaart in te leveren.
 

Hoeveel AH Uit-zegels moet ik sparen voor een volle spaarkaart?
Met 5 AH Uit-zegels is de spaarkaart al vol. Per volle spaarkaart kunt u, met gebruik van de promotiecode die op uw spaarkaart vermeldt staat, een voucher aanschaffen via www.ahuitjes.nl om het 2e toegangskaartje gratis te verzilveren. Bij het bezoek aan het uitje dient u ter controle altijd de volle spaarkaart(en) en de vouchers mee te nemen. Per volle spaarkaart kunnen maximaal 2 personen naar binnen bij een uitje.

Kan ik één voucher meerdere keren gebruiken?
Nee, dat kan niet. Elke voucher heeft een unieke code en kan dus maar 1 x gescand worden bij het uitje.

Tot wanneer kan ik AH Uit-zegels sparen voor deze actie?
U kunt zegels sparen vanaf 14 augustus t/m 3 september 2017 (wk33 t/m 35), bij alle deelnemende Albert Heijn winkels.

Ik heb deels ingevulde spaarkaarten. Samen vormen ze één volle spaarkaart. Is dit ook geldig?
Ja, wanneer gecombineerde kaarten één volle spaarkaart vormen is dit gewoon geldig en kunt u een bestelling plaatsen op www.ahuitjes.nl. U dient wel alle spaarkaarten in te leveren bij de toegangscontrole.

Ik heb AH Uit-zegels voor een spaarkaart in bijvoorbeeld regio Utrecht gespaard, kan ik dan toch vouchers bestellen voor een uitje in een andere regio, bijvoorbeeld Brabant?
Ja, dat kan. U kunt met uw volle spaarkaart en bijbehorende actiecode vouchers voor uitjes in heel Nederland bestellen.

Mag ik AH Uit-zegels van iemand anders op mijn spaarkaart plakken?
De zegels zijn niet persoonsgebonden en kunnen dus tussen personen overgedragen worden.

Hoe maak ik gebruik van mijn volle spaarkaart?
Indien u een volle spaarkaart heeft kunt u op www.ahuitjes.nl de vouchers bestellen die toegang geven tot een 2e toegangskaartje gratis. U voert hiervoor de actiecode in die op uw spaarkaart vermeld staat. Het 2e toegangskaartje wordt dan niet berekend/ kost dan 0 euro. U print de vouchers, en toont deze samen met de volle spaarkaart bij het uitje van uw keuze. Alleen dan krijgt u toegang. 

Ik kom een aantal AH Uit-zegels tekort en de actie is voorbij, wat nu?
De zegels zijn helaas alleen te verkrijgen gedurende de aangegeven spaarperiode (van 14 augustus t/m 3 september 2017). 

Kan ik de spaaractie ook inzetten als cadeau voor iemand.
Dat kan. De spaarkaart en vouchers zijn niet persoonsgebonden. U zorgt dan dat degene die u het cadeautje geeft zowel de geprinte vouchers heeft als de volle spaarkaart.  

Kan ik ook telefonisch, bij de kassa van het uitje of per email kaartjes bestellen?
Nee, dat is niet mogelijk. U kunt alleen kaartjes kopen via www.ahuitjes.nl

Voor hoeveel personen kan ik met korting kaartjes bestellen?
Dat is onbeperkt, mits er toegangsbewijzen voorhanden zijn. U dient voor elk gratis toegangskaartje een volle spaarkaart en een voucher in te leveren bij de toegangscontrole. Voor sommige uitjes geldt een limiet van bijvoorbeeld 4 spaarkaarten per inlog, dat betekent dat u met 8 personen naar het uitje zou kunnen gaan. Wanneer er een limiet is verbonden aan het aantal te bestellen vouchers dan staat dat duidelijk op de website www.ahuitjes.nl bij het betreffende uitje vermeld. 

Wanneer ontvang ik mijn vouchers?
Zodra de betaling via internet is voltooid en verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail in uw mailbox met de vouchers bijgevoegd. Print deze en neem ze met de volle spaarkaarten mee naar het uitje.

Waarom worden transactiekosten berekend?
Dit bedrag is nodig om de kosten voor het ticketbureau en iDEAL transactiekosten mee te dekken.

Welke promotiecode moet ik invullen om de korting te activeren?
De promotiecode die op uw spaarkaart vermeldt staat op de linker pagina waar u de AH Uit-zegels mag opplakken. De code staat ook nog een keer op de achterkant van de spaarkaart vermeld.

 

Ik ben vergeten om mijn actiecode in te vullen bij het bestellen, wat nu?
U kunt helaas geen restitutie van het teveel betaalde bedrag krijgen. Wel kunt u de actiecode dan voor een ander uitje gebruiken. Heeft u hier nog vragen over dan kunt u contact met ons opnemen via email Klantenservice@ahuitjes.nl of telefonisch via 088-5009700 op maandag - vrijdag tussen 09.00-17.00uur en op zaterdag 09.00-12.00uur.

Hoe kan ik betalen?
Het betalen van de vouchers kan uitsluitend via iDEAL. Indien u hier niet over beschikt kunt u wellicht iets regelen via familie of vrienden.

Kan ik mijn spaarkaart of voucher ook inwisselen voor geld?
Spaarkaarten en vouchers zijn niet inwisselbaar voor geld.

Ik heb vouchers gekocht, kan ik deze nog annuleren?
Annuleren is helaas niet mogelijk. Alleen als een uitje wegens onvoorziene omstandigheden zijn verplichting niet kan nakomen ontvangt u uw geld retour.

Ik ben de email met vouchers kwijt. Wat moet ik doen?
Stuur een email naar klantenservice@ahuitjes.nl en vraag of uw vouchers opnieuw kunnen worden toegestuurd. Vergeet niet uw naam en emailadres te vermelden die u heeft opgegeven bij het bestellen van de vouchers.

Ik heb geen kleurenprinter, mag ik de vouchers ook in zwart/wit printen?
De vouchers mogen ook in zwart/wit geprint worden. Het is belangrijk dat de barcode en/of de QR-code duidelijk vermeld staat op uw voucher.

Ik kan mijn toegangskaarten niet openen. Wat moet ik doen?
U heeft Adobe Reader nodig om de vouchers te openen. U kunt het programma gratis downloaden via get.adobe.com/nl/reader

Mijn printer is defect / Ik heb geen printer. Wat kan ik doen?
Wij werken met een vouchersysteem. U ontvangt uw toegangskaarten per email. Deze dient u zelf te printen. Indien u hier niet over beschikt kunt dat u het wellicht regelen via familie of vrienden. Aangezien we met enkele honderden partners werken kunnen we het helaas nog niet mobiel aanbieden.

Ik ben vergeten om mijn volle spaarkaart mee te nemen naar het uitje. Wat nu?
Als u uw volle spaarkaart niet bij u heeft is de actie niet geldig. Slechts de combinatie van het voucher en de volle spaarkaart geeft recht op toegang. Het uitje kan u verplichten ter plekke een 2e toegangsbewijs aan te schaffen voor toegang.

Wat als ik zonder reservering aan kom bij het uitje?
Indien er vooraf gereserveerd dient te worden en u hebt dat niet gedaan, kunt u helaas niet terecht bij het uitje. U zult het uitje opnieuw moeten reserveren om gebruik te maken van de actie. Per uitje staat duidelijk aangegeven of u dient te reserveren, dit staat ook op uw vouchers vermeld.

Moet ik mijn volle spaarkaart meenemen naar het uitje?
Ja, dat moet. Het gratis tweede kaartje is alleen geldig als u bij de toegangscontrole ook de volle spaarkaart inlevert.

Ik ben vergeten om mijn vouchers mee te nemen naar het uitje. Wat nu?
De vouchers in combinatie met de volle spaartkaart zijn uw toegangskaart, zonder uw toegangskaart kunt u helaas niet naar binnen.

Moet ik reserveren voor een uitje?
Als een reservering nodig is staat dit op de website bij het uitje aangegeven en op uw voucher onder het kopje voorwaarden.

Ik wil mijn reservering wijzigen. Kan dat?
Als u uw reservering wilt wijzigen kunt u contact opnemen met het uitje. Als een reservering nodig is, staat het telefoonnummer op uw voucher.

Moet ik bij de kassa van het uitje betalen?
Nee, u schaft uw vouchers aan via www.ahuitjes.nl. en betaalt middels iDEAL. Door het inleveren van deze vouchers en de volle spaarkaart(en) verkrijgt u toegang tot het uitje.

Ik heb een klacht.  Waar kan ik terecht?
Voor vragen, klachten en/of opmerkingen met betrekking tot het sparen van de zegels kunt u terecht op ah.nl/klantenservice.
Voor vragen, klachten en/of opmerkingen met betrekking tot het verzilveren van de spaarkaarten kunt u mailen naar klantenservice@ahuitjes.nl of bel 088-5009700 op maandag - vrijdag tussen 09.00-17.00 uur en op zaterdag 09.00-12.00 uur.

Ik wil meer informatie over deze actie. Kan dat?
Deze actie wordt georganiseerd door LocalFun en We Do Retail BV in samenwerking met Albert Heijn. Wilt u inhoudelijke informatie over deze actie of deelnemen in de toekomst, stuur dan een email naar klantenservice@ahuitjes.nl.

Hoe wordt het tweede kaartje gratis berekend als er verschillende toegangsprijzen zijn?
U dient tijdens het bestelproces de promotiecode die op uw spaarkaart staat in te vullen. Vervolgens krijgt u op elk tweede toegangskaartje 100% korting. Als een activiteit verschillende prijzen hanteert (volwassene / kind) worden alle aangeschafte vouchers op volgorde gezet van duur naar goedkoop. Vervolgens wordt op elk 2e toegangskaartje in de rij 100% korting gegeven.

Voorbeeld:

3 volwassen kaartjes a € 20,-,
1 senioren kaartje a € 15,-,
2 kinderkaartjes a € 10,-.

De prijs wordt dan als volgt berekent:

1) Eerste volwassene kaartje       € 20,-.

2) Tweede volwassene kaartje     €  0,-.

3) Derde volwassene kaartje        € 20,-

4) Eerste senioren kaartje              €  0,-

5) Eerste kinderkaartje                   € 10,-

6) Tweede kinderkaartje                €  0,-

Totaal € 50,- voor 6 toegangsbewijzen (excl. transactiekosten).

Ik heb een online bestelling gedaan op ah.nl maar krijg daar zegels bij?
Ja, u ontvangt ook bij uw online bestelling zegels. Ook hierbij geldt bij elke €10,- ontvangt u één AH Uit-zegel.

Zijn er producten of aanbiedingen waarbij ik een extra zegel krijg?
Tijdens de actieperiode wordt in de bonusfolder duidelijk aangegeven op welke producten u een extra zegel krijgt.

Ik zie de aantallen zegels niet terug op de kassabon?
Deze horen op de kassabon te staan, vraag ernaar bij de informatiebalie bij uw AH winkel.

Het inleveren van de vouchers kan niet  in een bepaalde (vakantie-) periode?
Deelnemende uitjes behouden zich het recht bepaalde dagen uit te sluiten van beschikbaarheid. Dit kunnen ook vakanties betreffen. Veelal wordt dit gedaan om de veiligheid te waarborgen van de bezoekers door ervoor te zorgen dat het niet te druk wordt. Graag uw begrip hiervoor.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?
U kunt een email sturen met uw vraag naar: klantenservice@ahuitjes.nl. Wij doen ons best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden. U kunt ook bellen naar 088-5009700 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur en op zaterdag van 09.00-12.00 uur)