Veelgestelde vragen

Wat houdt de spaaractie 2e toegangskaartje gratis van Albert Heijn in?

De spaaractie wordt georganiseerd door Albert Heijn. Bij elke € 10,- aan boodschappen* ontvangt u een spaarzegel die u op de spaarkaart dient te plakken. Bij een volle spaarkaart (5 AH Uit-zegels) kunt u via www.ahuitjes.nl vouchers bestellen voor een uitje bij u in de buurt of elders in Nederland. Door gebruik te maken van de promotiecode die u op de spaarkaart vindt is de voucher voor de 2e persoon gratis. Bij de toegangscontrole van het gekozen uitje dient u zowel uw volle spaarkaart als de 2 vouchers in te leveren

* Dit bedrag is exclusief (door de wet) uitgesloten productgroepen (tabak, slijterijartikelen, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 1 jaar, beltegoedkaarten, vervoersbewijzen, waardebonnen, loten, postzegels, toegangskaarten en uit te keren statiegeld en emballage).

Kort het traject dat een klant moet doorlopen om gebruik te kunnen maken van deze actie:

  1. Spaar 5 AH Uit-zegels bij de deelnemende winkels en plak ze op de spaarkaart
  2. Ga naar de website www.ahuitjes.nl en selecteer een leuk uitje.
  3. Kies het aantal kaartjes dat u wilt bestellen, vul de promotiecode in die op de spaarkaart staat en reken af via iDEAL. Elk 2e kaartjes is gratis. 
  4. In de mailbox ontvangt men de bestelde vouchers.
  5. Print alle ontvangen vouchers uit en neem deze mee naar het uitje.
  6. Bij de entree/ kassa dient per 2 vouchers samen met een volle spaarkaart te worden ingeleverd voor toegang (ook de voucher t.w.v. € 0,-, het 2e kaartje gratis).

Welke winkels doen er mee met de actie?

  • Alle Albert Heijn winkels in Nederland doen mee aan deze spaaractie. Indien u in de actieperiode in Nederland boodschappen via ah.nl bestelt (voor zowel thuisbezorging als ophalen bij een Albert Heijn Pick Up Point) dan ontvangt u het volgende aantal AH Uit-zegels:
    t/m € 40: 4 AH Uit-zegels,
    van € 41 t/m € 80; 8 AH Uit-zegels,
    van € 81 t/m € 120: 12 AH Uit-zegels,
    van € 121 t/m € 160: 16 AH Uit-zegels,
    van € 161 t/m € 200: 20 AH Uit-zegels,
    van € 201 t/m € 240: 24 AH Uit-zegels,
    van € 241 t/m € 280: 28 AH Uit-zegels,
    van € 281 t/m € 320: 32 AH Uit-zegels,
    boven € 320 36 AH Uit- zegels
  • AH to go winkels en de AH winkels in België zijn uitgesloten van deelname.

Tot wanneer kan ik gebruik maken van de korting op de uitjes?
De periode om uw volle spaarkaart te gebruiken loopt tot 31 mei 2017. Echter, sommige uitjes zijn eerder gesloten, dit staat dan duidelijk op de website www.ahuitjes.nl vermeld. Ook staat deze informatie op de voucher welke u in uw mailbox ontvangt na het maken van een reservering. Andere eventuele uitsluitingen van een specifiek uitje staan op uw voucher vermeld (bijvoorbeeld niet geldig in de herfstvakantie).

Wat neem ik mee naar een uitje?
Als u naar een uitje gaat dan neemt u het volgende mee:

1)      Uw volle spaarkaart(en)
2)      Uw uitgeprinte voucher(s)
         
Let op, per 2 vouchers dient u 1 volle spaarkaart in te leveren.  

Hoeveel zegels moet ik sparen voor een volle spaarkaart?
Met 5 AH Uit-zegels is de spaarkaart vol. Per volle spaarkaart kunt u, met gebruik van de promotiecode die op uw spaarkaart vermeldt staat, een voucher aanschaffen via www.ahuitjes.nl om het 2e gratis toegangskaartje te verzilveren. Bij het bezoek aan het uitje dient u ter controle altijd de volle spaarkaart(en) en de voucher(s) mee te nemen.

Kan ik één voucher meerdere keren gebruiken?
Nee, dat kan niet. Elke voucher heeft een unieke code en kan dus maar 1 x gescand worden bij het uitje.

Tot wanneer kan ik zegels sparen voor deze actie?
U kunt zegels sparen vanaf 3 oktober t/m 23 oktober 2016, bij deelnemende Albert Heijn winkels.

Ik heb deels ingevulde spaarkaarten. Samen vormen ze één volle spaarkaart. Is dit ook geldig?
Ja, wanneer gecombineerde kaarten één volle spaarkaart vormen is dit gewoon geldig en kunt u een bestelling plaatsen op www.ahuitjes.nl. U dient wel alle spaarkaarten in te leveren bij de toegangscontrole.

Ik heb zegels voor een spaarkaart in bijvoorbeeld regio Utrecht gespaard, kan ik dan toch vouchers bestellen voor een uitje in een andere regio, bijvoorbeeld Noord-Brabant?
Ja, dat kan. U kunt met uw volle spaarkaart en bijbehorende promotiecode vouchers voor uitjes in heel Nederland, Belgie en Duitsland bestellen.

Mag ik spaarzegels van iemand anders op mijn spaarkaart plakken?
De zegels zijn niet persoonsgebonden en kunnen dus tussen personen overgedragen worden.

Hoe maak ik gebruik van mijn volle spaarkaart?
Indien u een volle spaarkaart heeft kunt u op www.ahuitjes.nl de vouchers bestellen  voor het gewenste uitje.  U voert  hiervoor de promotiecode in die op uw spaarkaart vermeld staat. De kosten voor het tweede kaartje worden dan niet berekend/ kost u 0 euro. U print de vouchers, en toont deze samen met de volle spaarkaart bij het uitje van uw keuze. Alleen dan krijgt u toegang.

Ik kom een aantal zegels tekort en de actie is voorbij, wat nu?
De zegels zijn helaas alleen te verkrijgen gedurende de aangegeven spaarperiode (3 t/m 23 oktober 2016).

Kan ik de spaaractie ook inzetten als cadeau voor iemand.
Dat kan. De spaarkaart en vouchers zijn niet persoonsgebonden. U zorgt dan dat degene die u het cadeautje geeft zowel de geprinte vouchers heeft als de volle spaarkaart.

Kan ik ook telefonisch, bij de kassa van het uitje of per email kaartjes bestellen?
Nee, dat is niet mogelijk. U kunt alleen kaartjes kopen via www.ahuitjes.nl

Voor hoeveel personen kan ik met korting kaartjes bestellen?
Dat is onbeperkt, mits er toegangsbewijzen voorhanden zijn.  U dient voor elke 2 vouchers een volle spaarkaart in te leveren bij de toegangscontrole. Voor sommige uitjes geldt een limiet van bijvoorbeeld 4 spaarkaarten per inlog, dat betekent dat u met 8 personen naar het uitje zou kunnen gaan. Wanneer er een limiet is verbonden aan het aantal te bestellen vouchers dan staat dat duidelijk op de website www.ahuitjes.nl bij het betreffende uitje vermeldt.

Wanneer ontvang ik mijn vouchers?
Zodra de betaling via internet is voltooid en verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail in uw mailbox met de vouchers bijgevoegd. Print deze en neem ze met de volle spaarkaart(en) mee naar het uitje.

Waarom worden transactiekosten berekend?
Dit bedrag is nodig om de kosten voor het ticketbureau en iDEAL transactiekosten mee te dekken.

Welke promotiecode moet ik invullen om de korting te activeren?
De promotiecode die op uw spaarkaart vermeldt staat op de linker pagina waar u de zegels mag opplakken.

 

 

Ik ben vergeten om mijn actiecode in te vullen bij het bestellen, wat nu?
U kunt helaas geen restitutie van het teveel betaalde bedrag krijgen. Wel kunt u de actiecode dan voor een ander uitje gebruiken. Heeft u hier nog vragen over dan kunt u contact met ons opnemen via email Klantenservice@ahuitjes.nl of telefonisch via 088-5009700.

Hoe kan ik betalen?
Het betalen van de vouchers kan uitsluitend via iDEAL. Indien u hier niet over beschikt kunt u wellicht iets regelen via familie of vrienden.

Kan ik mijn spaarkaart of voucher ook inwisselen voor geld?
Spaarkaarten en vouchers zijn niet inwisselbaar voor geld.

Ik heb vouchers gekocht, kan ik deze nog annuleren?
Annuleren is helaas niet mogelijk. Alleen als een uitje wegens onvoorziene omstandigheden zijn verplichting niet kan nakomen ontvangt u uw geld retour.

Ik ben de email met vouchers kwijt. Wat moet ik doen?
Stuur een email naar klantenservice@ahuitjes.nl en vraag of uw vouchers opnieuw kunnen worden toegestuurd. Vergeet niet uw naam en emailadres te vermelden die u heeft opgegeven bij het bestellen van de vouchers.

Ik heb geen kleurenprinter, mag ik de vouchers ook in zwart/wit printen?
De vouchers mogen ook in zwart/wit geprint worden. Het is belangrijk dat de barcode en/of de QR-code duidelijk vermeld staat op uw voucher.

Ik kan mijn toegangskaarten niet openen. Wat moet ik doen?
U heeft Adobe Reader nodig om de vouchers te openen. U kunt het programma gratis downloaden via get.adobe.com/nl/reader

Mijn printer is defect / Ik heb geen printer. Wat kan ik doen?
Wij werken met een vouchersysteem. U ontvangt uw toegangskaarten per email. Deze dient u zelf te printen. Indien u hier niet over beschikt kunt dat u het wellicht regelen via familie of vrienden. Aangezien we met enkele honderden partners werken kunnen we het helaas nog niet mobiel aanbieden.

Ik ben vergeten om mijn volle spaarkaart mee te nemen naar het uitje. Wat nu?
Als u uw volle spaarkaart niet bij u heeft is de actie niet geldig. Slechts de combinatie van het voucher en de volle spaarkaart geeft recht op toegang. Het uitje kan u verplichten ter plekke een 2e toegangsbewijs aan te schaffen voor toegang.

Wat als ik zonder reservering aan kom bij het uitje?
Indien er vooraf gereserveerd dient te worden en u hebt dat niet gedaan, kunt u helaas niet terecht bij het uitje. U zult het uitje opnieuw moeten reserveren om gebruik te maken van de actie. Per uitje staat duidelijk aangegeven of u dient te reserveren, dit staat ook op uw vouchers vermeld.

Moet ik mijn volle spaarkaart meenemen naar het uitje?
Ja, dat moet. Het gratis tweede kaartje is alleen geldig als u bij de toegangscontrole ook de volle spaarkaart inlevert.

Ik ben vergeten om mijn vouchers mee te nemen naar het uitje. Wat nu?
De vouchers in combinatie met de volle spaartkaart zijn uw toegangskaart, zonder uw toegangskaart kunt u helaas niet naar binnen.

Moet ik reserveren voor een uitje?
Als een reservering nodig is staat dit op de website bij het uitje aangegeven en op uw voucher onder het kopje voorwaarden.

Ik wil mijn reservering wijzigen. Kan dat?
Als u uw reservering wilt wijzigen kunt u contact opnemen met het uitje. Als een reservering nodig is, staat het telefoonnummer op uw voucher.

Moet ik bij de kassa van het uitje betalen?
Nee, u schaft uw vouchers aan via www.ahuitjes.nl. en betaalt middels iDEAL. Door het inleveren van deze vouchers en de volle spaarkaart(en) verkrijgt u toegang tot de attractie.

Ik heb een klacht.  Waar kan ik terecht?
U kunt contact opnemen met onze klantenservice door een email te sturen naar klantenservice@ahuitjes.nl of te bellen met nummer 088-5009700.

Ik wil meer informatie over deze actie. Kan dat?
Deze actie wordt georganiseerd door We Do Retail BV in samenwerking met Albert Heijn. Wilt u inhoudelijke informatie over deze actie of deelnemen in de toekomst, stuur dan een email naar klantenservice@ahuitjes.nl.

Hoe wordt het tweede kaartje gratis berekend als er verschillende toegangsprijzen zijn?
U dient tijdens het bestelproces de actiecode die op uw spaarkaart staat in te vullen. Vervolgens krijgt u op elk tweede voucher 100% korting.  Als een activiteit verschillende prijzen hanteert (volwassene / kind) worden alle aangeschafte vouchers op volgorde gezet van duur naar goedkoop. Vervolgens wordt op elk 2e voucher in de rij 100% korting gegeven.

Voorbeeld:

3 volwassen kaartjes a € 20,-,
1 senioren kaartje a € 15,-,
2 kinderkaartjes a € 10,-.

De prijs wordt dan als volgt berekend:

  1. Eerste volwassene kaartje       € 20,-.
  2. Tweede volwassene kaartje     €  0,-.
  3. Derde volwassene kaartje        € 20,-
  4. Eerste senioren kaartje              €  0,-
  5. Eerste kinderkaartje                   € 10,-
  6. Tweede kinderkaartje                €  0,-

Totaal € 50,- voor 6 toegangsbewijzen (excl. transactiekosten).

Ik heb een online bestelling gedaan op ah.nl maar krijg daar zegels bij?
Ja, u ontvangt ook bij uw online bestelling zegels.

Zijn er producten of aanbiedingen waarbij ik een extra zegel krijg?
Tijdens de actieperiode wordt in de bonusfolder duidelijk aangegeven op welke producten u een extra zegel krijgt.

Ik zie de aantallen zegels niet terug op de kassabon?
Deze horen op de kassabon te staan, vraag ernaar bij de informatiebalie bij uw AH winkel.

Het inleveren van de vouchers kan niet  in een bepaalde (vakantie-) periode?
Deelnemende uitjes behouden zich het recht bepaalde dagen uit te sluiten van beschikbaarheid. Dit kunnen ook vakanties betreffen. Veelal wordt dit gedaan om de veiligheid te waarborgen van de bezoekers door ervoor te zorgen dat het niet te druk wordt. Graag uw begrip hiervoor.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?
U kunt een email sturen met uw vraag naar: klantenservice@ahuitjes.nl. Wij doen ons best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden. U kunt ook bellen naar 088-5009700 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur en zaterdag van 09.00-12.00 uur)